מקלחונים פינתיים- 6 מ"מ עם צירים בלגיים וזכוכית מחוסמת

המקלחונים הפינתיים של אמבט דיזיין יהפכו כל מקלחת לחוויה

אתם יכולים לשכוח מווילונות אמבטיה בלויים, כי הטרנד הכי חם בתחום של חדרי אמבטיה מעוצבים הוא מקלחונים. כמו בכל אלמנט שקשור לעיצוב חדרי אמבטיה, ככל שתשקיעו יותר בנושא של מקלחון מעוצב המתאים לעיצוב הכללי של החדר ולאווירה שאתם שואפים לשדר בו, כך תתקרבו עוד צעד להפוך את חדר האמבטיה שלכם למרחב בעל נוכחות קסומה משלו. חשוב לשים לב כי מקלחונים אינם זהים בסגנון שלהם, בצורה ובגודל. יש פינתיים ומקלחוני חזית אך מעבר לכך, הם נבדלים זה מזה גם לפי הסגנון בו הם מיוצרים ומעוצבים. זה מה שמאפשר לכם בסופו של דבר לבחור מקלחון שמתאים לעיצוב הכללי של החלל ולהפוך אותו ליחידה הרמונית מגובשת שיוצרת את האווירה חסרת הפשרות שאתם חותרים אליה.

למה דווקא אמבט דיזיין?

  • אמבט דיזיין הינה חברה ותיקה בתחום של עיצוב מקלחונים ואנו מביאים עמנו ניסיון עשיר בכל הנוגע לעיצוב וייצור ריהוט ואלמנטים לחדרים רטובים וחדרי אמבטיה, כולל שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר בענף והתקנים המחמירים ביותר בעולם.
  • מעבר לעמידות ואיכות, אנו מקפידים כי כל מוצר היוצא תחת ידינו יעמוד בטרנדים העכשוויים בתחום ויהיה תואם להלך הרוח הנוכחי בתחום של הום סטיילינג ועיצוב פנים.
  • על אף העיצוב היוקרתי והשיקי, המחירים שלנו הם חסרי תחרות, מתוך שאיפה לפנות לקהלים בעלי תקציב מגוון ולוודא כי כל אחד מוצא מוצרים בהתאם לצרכים וההעדפות שלו.
  • כל לקוח שלנו נהנה מרמת השירות הגבוהה אותה חרטנו על דגלנו והיא חלק בלתי נפרד מההתנהלות שלנו מולו, החל משלבי ההתעניינות והרכישה וכלה בשלב בו הבית מתחדש במקלחון מפואר, נוח ועמיד.

עושים שינויים בחדר האמבטיה? דבר ראשון, פנו אלינו

אם בדיוק עברתם דירה, אם אתם משפצים את חדר האמבטיה או את הבית ואפילו אם אתם רק מעוניינים להחליף מוצר קיים, פנו אלינו ונתאים עבורכם את המוצר הטוב ביותר עבורכם מבין מבחר של מקלחונים. הצוות המקצועי שלנו זמין לכל שאלה והתלבטות ויחד נוכל למצוא עבורכם מקלחון שגם יהיה נעים לשימוש עבור כל המשפחה וגם ישתלב נהדר בעיצוב היוקרתי של חדר האמבטיה שלכם ויוסיף לו נוכחות מרשימה.

נגישות