ישירות מהיצרנים ומהיבואנים ארונות אמבטיה מעץ סנדוויץ במחירים הנמוכים ביותר בישראל !!

ניתן לקבל בכל המידות ובהתאמה אישית

ארונות אמבטיה הם הבסיס לכל חדר אמבטיה מעוצב

עיצוב חדר אמבטיה חייב לכלול ארונות אמבטיה איכותיים, משום שיש להם שתי תכונות המשתלבות זו בזו וביחד ממקסמות את הפוטנציאל של החלל ויוצרות ממנו חדר בעל נוכחות: מצד אחד, ארון  אמבטיה צריך להיות פרקטי. הוא לרוב משמש לאחסון מוצרי היגיינה וטואלטיקה, מגבות, צעצועים – במידה ומדובר בבית שמתגוררים בו ילדים – ולפעמים אף תרופות ואביזרים משלימים שזקוקים להם בצורה נגישה ומידית במהלך השהות בבית ובמקלחת. מצד שני, ארון אמבטיה מודרני הוא חלק בלתי נפרד מהגישה העדכנית של עיצוב בתים וחללים, לפיה אף חדר אינו שולי וזניח ויש להקדיש תשומת לב רבה לכל הפרטים הקטנים, גם בחדרים שפעם תפסו אותם כפרקטיים בלבד ולא השקיעו בעיצוב יוקרתי שלהם. כיום, ארון אמבטיה הוא רהיט לכל דבר, העומד בפני עצמו ומשתלב גם עם העיצוב הכללי של חדר האמבטיה והבית כולו. לכן ניתן למצוא ארונות אמבטיה בשלל עיצובים, גוונים וצורות, המתאימים לסגנונות עיצוב שונים כגון וינטג', מודרני, כפרי ועוד.

ארונות אמבטיה רוכשים באמבט דיזיין

  • מחירים נוחים ללא תחרות, מתוך שאיפה לתת מענה לקהל יעד רחב ככל הניתן ולאפשר לכל אחד לבחור מוצר התואם לצרכים שלו ולתקציב העומד לרשותו.
  • מגוון עצום המתאים לכל סגנון עיצוב ומאפשרים דיוק בפרטים הקטנים והתאמה הרמונית בין כל האלמנטים בחדר האמבטיה ויצירת אווירה מוקפדת ונעימה.
  • חדרי אמבטיה אינם זהים בגודלם – יש כאלו מרווחים ויש צפופים יחסית. אצלנו תמצאו ארונות אמבטיה בשלל גדלים וצורות המאפשרים להשלים את הרכישה בהתאם לגודל החלל העומד לרשותכם.
  • יצור מחומרי הגלם המובילים בתחום, המבטיחים עמידות לאורך זמן ותמורה מלאה עבור ההשקעה.

קנו עכשיו ארונות אמבטיה במחירים משתלמים

אם גם אתם רוצים לעצב חדר אמבטיה חלומי, זה הזמן לפנות לאמבט דיזיין וליהנות מכל התכונות שהופכות את חווית הרכישה למשתלמת במיוחד: מחיר אטרקטיבי, עיצוב טרנדי וחומרי גלם עמידים. Ambat design מתמחה בעיצוב ריהוט ואביזרים לחדרים רטובים וחדרי אמבטיה והמבחר העצום מבטיח כי תמצאו ארון אמבטיה מושלם עבור הצרכים שלכם. בנוסף, לכל שאלות ובירורים הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ליווי אישי ומענה מקיף לאורך כל הדרך, לשביעות רצונכם המלאה.

נגישות