MIRA מקלחון חזית הזזה גדול
RAVID מקלחון חזית 2 דלתות ניקל

רכישת מקלחונים במבצע – מאמר טיפים מקצועי

במאמר זה נלמד כיצד להסדיר מקלחונים במבצע. תא המקלחון הוא אחד המקומות האינטימיים ביותר בחדר האמבטיה ולכן מעל כל מבצע, חשוב לוודא שאתם בוחרים נכון עבורכם: מוצר נוח שיסב לכם רחצה מפנקת והנאה להתבונן עליו כל פעם מחדש. אנו ממליצים, למשל, להתאים את האגנית התחתונה של המקלחון לעיצוב גיגיות האמבטיה והכיור בצבע. אנו ממליצים לבחור באגנית נוחה, לחלקנו עדיף העיצוב החלק ולחלקנו העיצוב הקווי עם המשבצות והקווים המזדקרים שיוצרים מעין מגע עגול ורך לרגליים הדורכות. ומה בדבר דלתות הזכוכית והפרזול שבחלקן הקדמי? כיצד מומלץ להציב מקלחונים ברחבי החדר? במרכז? בפינה? על גבי אמבטיון? במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד הכל על מקלחונים במבצע.

איך מוצאים מקלחון במבצע?

עסקאות של מקלחונים במבצע ניתן למצוא מעת לעת בחברת אמבטיות. חברה זו מנגישה מספר דגמי מקלחונים לרכישה במחיר מופחת לצרכי קידום מכירות. כיצד תדעו שהמקלחונים המוצעים הם אכן ברמה גבוהה? בדקו שתשתית השיש באגנית איכותית ובעלת אחריות של מספר חודשים או שנים, בדקו שמדובר בזכוכית ליבה כפולה בכל דלת פתיחה, ושידיות הדלת (אם ישנן, לא בכולן יש) עשויות ממתכות אלחלד או זכוכית עמידה ובטוחה לשימוש. אלו הם קווי המתאר הבסיסיים ביותר לאיכותו של מקלחון, ואיכות טובה שלו מעידה על כך שהוא מוצע במחיר מבצע, אם עלותו שולית ביחס למחיר הממוצע שלו בתקופות העבר.

כיצד נדע מהו המיקום המושלם עבורנו?

כאשר חדר האמבטיה ממש קטן, ויש מקום רק לאמבטיון, יש להשתמש בו בתור המקלחון ולהזמין הדבקה וקידוח של דלתות הזכוכית לגיגית ולקיר. כאשר חדר האמבטיה מעט יותר גדול מכך ויש בו הקצאה למקלחון, יש למקם אותו בפינה כדי לחסוך בכמה שיותר מקום. בחדרים בינוניים וגדולים ישנו מרחב תמרון גדול יותר, שמאפשר למקם גם בלב הקיר, רחוק מהפינה, ובכך ליצור תא המשכי לתאי הארון, היות ושניהם מבוססים על עיצוב באמצעות דלתות וידיות אותנטיות.

כיצד נגבש את התצורה של המקלחון?

ישנם חדרים בהם מקלחוני רבע מעגל יתימו יותר ממקלחונים מלבניים ולהיפך. בחדרים מסוימים דלת בגובה שני שליש או שלוש רבעי קיר תתאים ובחדרים אחרים דלת קטנה מכך או לחילופין דלת מלאה. חשוב לבחון את הנושא באמצעות הדמיית מחשב של חנות אמבטיות המספקת מקלחונים במבצע מחירים מיוחד.

נגישות