SHAHAR ארון אמבטיה סנדוויץ 2 מגירות תלוי חזית פורניר לכיור אינטגרלי
ATI ארון אמבטיה סנדוויץ 2 מגירות תלוי עם תאים פתוחים
TOM ארון אמבטיה סנדוויץ תלוי 2 מגירות כפרי עם משטח בוצ'ר

ארונות אמבט 2 מגירות לחדרי רחצה קטנים – טיפים לעיצובו

ארונות אמבט 2 מגירות הן הפתרון המושלם לחדרי האמבטיה הקטנים. במידה ואין לכם מקום להטמעת ארון רווי דלתות, 2 מגירות רחבות יריעה להטמעה מתחת לכיור או מעליו יספקו את הנדרש לאחסון בחדר. בחדרים גדולים ובינוניים ניתן לרכוש מספר עותקים של ארון זה להטמעת תשתית מגירות רחבה. במקרה כזה, מומלץ שחלק מהדגמים לא יכילו רק מגירות אלא גם מדף פתוח או דלת פתיחה צידית בכל קומת מגירה. מה אתם צריכים לדעת על ארונות אמבט 2 מגירות לפני בחירתם? במאמר זה נספק לכם את כל הטיפים הנחוצים לגיבושם.

טיפ מס' 1 – גיבוש המבנה הבסיסי לארונות 2 מגירות

האם ארונות ה- 2 מגירות שלכם יוטמעו ברצפה על יתדות או שהם ייקדחו בקיר כארונות תלויים? אם הם צפויים להיות קדוחים בקיר, האם זה יהיה מתחת לכיור או מעליו, בגובה? האם מדובר במבנה שיש לו רק 2 מגירות או שבכל קומה ב- 2 מגירות יש איזשהו תוסף קטן כמו מדף או דלת הזזה? חשוב לגשת לבחירה כשאתם מרוכזים במבנה ויודעים בדיוק מהם יעדי האחסון שלכם.

טיפ מס' 2 – קביעת עיצוב ארונות ההזזה

עיצוב ארונות ההזזה יכול להתבסס על קונסטרוקציה מודרנית או אותנטית. קונסטרוקציה מודרנית היא קונסטרוקציה מינימליסטית: אין בה ידיות והדלתות חלקות. לעומת זאת, בקונסטרוקציה אותנטית הדלתות מגולפות, עם ידיות מעוצבות בסגנונות שונים, עגולות, טלסקופיות, מלבניות, אופקיות, אנכיות וכד'. חשוב לבחור בעיצוב הנדרש ולהבין כי זהו העיצוב העתידי של החדר. הארון הוא האביזר היחיד בו שמבטא אספקטים בתחום הריהוט ולכן הוא קובע את עיצוב החדר, הלכה למעשה.

טיפ מס' 3 – מומלץ להסדיר את הארונות באמבט דיזיין – עיצוב ארונות אמבט 2 דלתות

בחברת אמבט דיזיין תוכלו להסדיר ארונות אמבט 2 דלתות בסטייל. הארונות מעוצבים ומותאמים לשילוב בחדרים קטנים וגדולים. היתרון של אמבט דיזיין על פני חנויות הרהיטים הוא הבנה מעמיקה בצרכי הלוגיסטיקה בחדרי אמבט. לכן, אתם לא קונים רק רהיט, אתם קונים מוצר שישמש אתכם בדיוק בדרך בה חשבתם להשתמש בחדר הרחצה שלכם. אם אתם נמצאים לפני רכישת ארונות אמבט 2 דלתות, פנו להדמיית המחשב של חברת אמבט דיזיין!

נגישות