15 (1)
598
400 (2)

עיצוב חדר אמבטיה באופן ייחודי – כך תעשו את זה נכון

עיצוב חדר האמבטיה מהווה את אחת הפעולות המורכבות והחשובות ביותר בבית. את העיצוב מומלץ להפקיד בידי קבלן שמתמחה בעבודות בחדרי אמבטיה אשר יוכל לייעץ לכם לגבי בחירת המוצרים המושלמים שיעשו את ההבדל בין חדר אמבטיה ממוצע לחדר אמבטיה מטופח ומעוצב במיוחד. קבלן שכזה הוא למעשה חנות אמבטיות ומקלחונים. בחנות זו משווקים אמבטיות, מקלחונים, כיורים, אגניות (מרצפות של מקלחונים), ומספקים מוצרים משלימים לכל מקום, מסבוניות ודיספנסרים ועד מעמדים למברשות האסלה. עיצוב חדר אמבטיה בחנות אמבטיות היא פעולה בה לא מכחדים אף פרט ולוקחים כל דבר בחשבון, מהאמבטיה המרכזית ועד אחרון המוצרים המשלימים, תוך סגירת חדר אמבטיה בעיצוב חסר פניות.

תכנון עיצוב הגיגיות ומשטחי הרחצה

תכנון זה מבטא את החלק העיקרי בעיצוב חדר האמבטיה. זוג הגיגיות שבכל חדר אמבטיה חובה שיהיו הן הכיור והאמבטיון, בעוד אגנית המקלחון היא משטח דריכה שצריך להתאים להן בעיצוב. הפריטים הללו צריכים להתגבש באותו גוון בדיוק, בעוד הכיור והאמבטיון צריכים להיות מתאימים זה לזה גם בצורה. בדרך זו אתם יודעים שבחרתם בנוסחת עיצוב עקבית שהופכת את המתחם שלכם לחדר רחצה עקבי ומעוצב ביותר.

תכנון עיצוב הזכוכית והארונות

הזכוכית היא דלת המקלחון מעל האגנית והיא בדרך כלל תתכתב עם עיצוב הארון בשל היותם רכיבי הפתיחה של החדר. הם יכולים להיות מעוצבים בסגנון מודרני ללא ידיות פרזול או בעיצוב אותנטי עם ידיות. לרוב, עיצוב ידיות הפרזול יגרור אחריו פיתוחים מעוצבים כמו עץ מלוטש ומגולף בעוד חוסר בידיות יגרור עיצוב חלק ולכן נוצרת התאמה לעיצוב האותנטי והמודרני ביחס ישר. מומחי חנות אמבטיות יוכלו ללוות אתכם בתהליך קביעת העיצוב. ניתן לבחור ארון שיש מעליו מגרעת לכיור ולחסוך בהתקנת כיור מרחף.

תכנון הטמעת המוצרים המשלימים בחדר

חדר האמבטיה מבוסס גם על המוצרים המשלימים הקטנים: אביזרי אמבטיה שניתן לשלב בכל מקום, בעמדת האסלה, בעמדת הכיור ובעמדת הארון. בחנות אמבטיות ניתן למצוא מכסים למברשות אסלה, כוסות מברשות שיניים, דיספנסרים וסבוניות מעוצבות בהתאמה לעיצוב חדר האמבטיה שבחרתם. היתרון בהליך עיצוב חדר אמבטיה בחנות אמבטיות הוא שגם הקטן מבין כל המוצרים הללו יתאים לעיצוב הכולל של החדר שהחלטתם להסדיר.

נגישות