ארונות אמבטיה מעוצבים

ישירות מהיצרנים ומהיבואנים ארונות אמבטיה מעוצבים במחירים הנמוכים ביותר בישראל בהתחייבות !!

ARIEL ארון אמבטיה סנדוויץ עומד פורמייקה עם כיור חרס אינטגרלי
20_optimized
MY22502 ארון אמבטיה תלוי דגם

ארונות אמבטיה מעוצבים במבצע – כך תמצאו אותם בקלות

ארון האמבטיה הוא נדבך מרכזי בעיצוב החדר. לכן, מאד מומלץ לדעת כיצד לבחור אותו ומהי המשמעות של הבחירה שלכם. ראשית כל, על מנת לדעת שבחרתם ארונות אמבטיה במבצע – עליכם לא רק למצוא מחיר טוב עבורו, אלא לדעת שתמורתו אתם מקבלים מוצר איכותי. איכותו של ארון האמבטיה מתבטאת בעמידות, בשרידות לאורך שנים רבות, בנוחות השימוש, פתיחה קלה של הדלתות וכמובן – עיצוב מרשים שניכר כי מוסיף למראה חדר האמבטיה שלכם. ארונות לאמבטיה ברמה כזו ניתן למצוא רק בחנות המתמחה בחדרי אמבטיה.

התאימו את עיצוב הארון לעיצוב חדר האמבטיה שלכם

התאמה זו צריכה להיעשות באופן מקצועי. הדרך הפשוטה ביותר ליישומה היא בדיקה של עיצוב חדר האמבטיה שלכם, והשוואת הממצאים להדמיית מחשב של חנות מקלחונים וחדרי אמבטיה. שם, תוכלו למצוא מבחר ארונות: 2 מגירות, ארון משולב דלתות ומגירות, ארון עם גג חצוב להטמעת כיור, ועוד מגוון רחב של ארונות. ההבדל בין עיצוב אותנטי למודרני מאד קל לזיהוי: ארון שמוגש לצופה עם מגירה או דלת בלבד, ללא ידיות, בתבנית חלקה משויך לעיצוב מודרני ויתאים לחדר האמבטיה המודרני. זאת, לעומת ארון שבכל דלת ומגירה יש לו ידית פרזול. ארון כזה בדרך כלל יגיע עם קונסטרוקציות עץ או דמוי עץ מגולפות וחרוטות ועל כן ניתן לשייכו או לעיצוב אותנטי כפרי או לעיצוב אותנטי בורגני של פעם. בעיצוב כפרי, המוטיב העגול בידית ובמבנה הדלת והמגירה מורגש, בעוד בעיצוב הבורגני העתיק תבניות הארון יישארו מלבניות באופן עקבי.

ודאו שהארון מתאים לפרספקטיבת החדר

פרספקטיבה היא עיקרון מאד פשוט: עובי. אם החדר שלכם מאד קטן, בחירת ארון עבה שיזדקר החוצה תהווה טעות בפאן הדקורטיבי, וזאת לעומת בחירת ארונות אמבטיה דקים מדי כשהחדר רחב שוליים. במקרה זה אין לו כמעט השפעה דקורטיבית על החדר. עובי הארון צריך להתאים לגודלו של החדר מסיבה נוספת. לרוב, בארון עבה הפרזול יהיה גדול ולהיפך, מה שייצור מראה מושלם של הפרונט בחדר ביחס לגודלו. חשוב לוודא שאתם יודעים מהו עובי הארון על מנת להבטיח שילוב מוצלח עם גודלו של החדר ועל ידי כך לבסס את העיצוב שבחרתם באופן מושלם בתוכו.

בדקו את הצעת המחיר של הארון שקיבלתם

הצעת מחיר טובה של ארונות אמבטיה במבצע צריכה לגלם את ההתאמה העיצובית, כפי שלמדנו לעשות לעיל, איכות חומרי הגלם והתאמה לצרכי האחסון שלכם. ארון מעוצב ועמיד עם מקום אחסון רב ומבנה אחסון שמתאים להתנהלות שלכם הנון ארון אמבטיה במבצע.

נגישות